Saturday, March 16, 2013

Keputusan OH Keputusan !!

 Bismillah ^___^

 Ehem ... Ehem ... KORANG ............! Keputusan STPM nak keluar dah ... Macam2 rasa yg dibah dapat rasakan sekarang ... Tinggal satu hari ja lagi  ... 18 March nie keputusan akan diumumkan ...

Apa yg dibah boleh buat sekarang adalah tawakal dan terus berdoa supaya hati dibah akan tenang walau apa pun keputusan yg bakal dibah dapat ... Mak pun banyak nasihatkan dibah ... Tapi dibah yg tak yakin ... Tak kuat ... Allahu Rabbi :'(  





Dibah harap dibah akan dapat pointer yg baik dan dapat melanjutkan pelajaran dibah  ke UNIVERSITI   ~aamin~ 

BTW ... Tak lupa jugak untuk sahabat2 seperjuangan dibah ... Dibah harap kita sama2 akan dapat keputusan yg cemerlang dan sama2 akan menjejakkan kaki ke Menara Gading  ... ~ aamin ~ 
Insyaallah ... 2 lah impian kita kan walaupun agak main2 sikit masa mula2 2 hehe ...

OK ... Jumpa korang masa ambil result nanti yer ... Daaa .. ^__^



Dear Result :
Please be nice to me ... OK ...! Jika apa yg bakal aku dapat adalah baik, aku akan anggap bahawa Allah sedang memberikan aku peluang untuk menebus segala kekhilafan yg telah aku lakukan pada masa dulu ... Jika apa yg bakal aku dapat adalah sebaliknya akan aku terima dengan hati yg lapang dan tenang, Insyaallah ...

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum ^__^
heyp si Comel
Sila tinggalkan CONTENGAN anda disini ...
Terima Kasih ...