Wednesday, April 10, 2013

Speechless !


Speechless ....!
Yaaa terdiam tanpa kata ... Jantung terasa seperti hendak berhenti  dari berdenyut ... Air mata mula bertakung ... 2/3 tahun ? Allah ... Kenapa berita tu sangat berat bagi aku ... 2/3 tahun ?  Yaa hanya tu ja yg berlegar2 dalam fikiran aku ... 2/3 tahun ... Yaa berita tu telah membuatkan aku jadi bingung tanpa arah ... Berjalan hingga terbelaga orang ... Allahu Rabbi ... Berita tu telah membuatkan wajah2 yg aku sayang  terus berubah ... Adikk tergelak sinis, tidak tahu sama ada berita tu perlu dipercayai atau tidakk ...




Sesungguhnya Dia hanya manusia biasa ... Yaa Dia bukan tuhan ( Allah ) untuk menentukkan mati hidup kita ... Tapi ... 2/3 tahun tu terus menghantui aku ... Ajal dan maut tu adalah di tangan Allah ... Bukan Dia ... Aku tak salahkan dia ... Kerna dia hanya bagitau berdasarkan apa yg telah dia belajar ...

Arggghh ... Aku harap aku tak pernah dengar apa yg telah diperkatakan tu ... Aku harap tu semua mimpi ... Yaaa ... Aku harap tu mimpi ... Biarlah kata2 tu terkubur di situ ... Mati tu pasti ... 2/3 tahun ? Arrrggghh mungkin jugak malam ni ( senyum sinis ) ....

Aku redhaa jika apa yg dikatakan benar :')

Korang yg membaca mesti kehairanan kan ? Biarkan ... Abaikan ... Biarlah semua persoalan2 tu mati pada noktah yg terakhir tu ... ^^ Maaf jika membuat korang tertanya2 ... Asiff Jiddan ... Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Nya :)))  ~ Allahumma Aamin ~


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum ^__^
heyp si Comel
Sila tinggalkan CONTENGAN anda disini ...
Terima Kasih ...